Volver

Premios de Publicidade en Galego

  • Premios de Publicidade en Galego

    Premios de Publicidade en Galego

A Secretaría Xeral de Política Lingüística, en colaboración co Parlamento de Galicia e o Foro Enrique Peinador, co obxectivo de promover o uso da lingua galega no ámbito publicitario e en consonancia coas disposicións do Plan de dinamización da lingua galega no tecido económico 2016-2020, convoca unha nova edición dos Premios de Publicidade en Galego.

Os Premios de publicidade en galego recoñecen o traballo realizado a prol da normalización lingüística por parte de empresas e entidades que publicitan os seus produtos en galego nos medios de comunicación, así como das axencias que elaboran os anuncios para elas. Foron creados en 1993 polo Consello Asesor de RTVE en Galicia e da CRTVG coa intención de promover a publicidade na lingua propia de Galicia para radio e televisión nun momento en que esta era unha práctica aínda residual. A partir do ano 2001 comezou tamén a haber distincións para a publicidade en Internet.

Celebráronse ata o momento XXIII edicións destes premios e, tras a aprobación do Plan de dinamización da lingua galega no tecido económico 2016-2020, é a Secretaría Xeral de Política Lingüística quen toma o relevo para convocar a edición XXIV, dirixida a recoñecer traballos realizados ao longo do ano 2016.

As bases manteñen os criterios de calidade lingüística e de orixinalidade que se viñan empregando para valorar estes premios e propoñen un xurado cun número impar de membros pertencentes tanto aos ámbitos da comunicación e da publicidade, como ao institucional e ao asociativo. Como novidade, pódese sinalar que ademais das xa tradicionais categorías de publicidade en radio, televisión e Internet, haberá unha máis para anuncios de prensa escrita.

O prazo de inscrición está aberto ata o 2 de outubro de 2017 e os premios entregaranse en novembro do mesmo ano, coincidindo coa celebración do Día da galeguidade empresarial.